Menu
WszystkieRamy.plFAQ

FAQ - najczęściej zadawane pytania


Czy informacje o rozmiarze odnoszą się do wielkości ramy, czy obrazu?
Wielkość formatu w naszym sklepie online dotyczy ZAWSZE rozmiaru obrazu, co jest dokładnie widoczne na obrazku.

 

Bildmaß


Płatność przelewem, jak to działa?
Prosimy o przesłanie wskazanej kwoty za zamówienie w jak najszybszym czasie za pośrednictwem bankowości online lub przelewu na nasze konto firmowe. Prosimy o podanie nazwiska i numeru zamówienia podczas przelewu. W momencie kiedy pieniądze zostaną zdeponowane na naszym koncie, zamówienie zostanie zrealizowane, a ramy wysłane. Należy doliczyć minimum 3 dni na zaksięgowanie wpływu plus czas dostawy.


Jak długo trwa dostawa?
Ramy bardzo często wykonywane są na specjalne zamówienie. Więc średni czas dostawy to około 1-2 tygodni po otrzymaniu płatności.


Czy koszt wysyłki liczony jest za sztuki, czy za zamówienie?
Koszty wysyłki są naliczane tylko za zamówienie, niezależnie od liczby zamówionych artykułów od jednego producenta.

Czy ramki do zdjęć dostarczane są w komplecie ze szkłem?
Wszystkie nasze ramy do zdjęć dostarczane są w komplecie ze szkłem (lub w zależności od wyboru i zamówienia, również ze szkłem muzealnym) i z tylnym panelem. Tylna ściana jest zawsze wyposażona w wieszaki, do wieszania poziomego lub pionowego. Kołki, wkręty i gwoździe nie są uwzględnione.

Co mam zrobić, jeśli dostałem pęknięte szkło?
Prosimy o sprawdzenie towaru natychmiast po otrzymaniu przesyłki. Jeśli towar dostarczany jest przez kuriera, sprawdź towar w jego obecności i potwierdź, że reklamacja została uwzględniona w dokumentach wysyłkowych, a NIE tylko na liście przewozowej. Prosimy o natychmiastowe poinformowanie nas przez e-mail lub za pośrednictwem naszego centrum kontaktowego.


Czy mogę wymienić towar?
Oczywiście! Jesteśmy do tego zobligowani prawem. W przypadku wymiany prosimy o kontakt, jeszcze PRZED odesłaniem towaru. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Państwu pomóc! Prosimy o nie otwieranie folii i nie usuwanie osłony narożnej.  

Jeśli chcą Państwo wymienić towar, prosimy o kontakt PRZED odesłaniem towaru za pośrednictwem
poczty e-mail lub za pośrednictwem naszego centrum kontaktowego .
lub telefonicznie: +43 (0) 1/3649130

Państwa zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

Dlaczego powinienem podać prawidłowy adres e-mail i numer telefonu podczas składania zamówienia? 
Potrzebujemy adresu e-mail, aby wysłać potwierdzenie zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie jest nieważne. Ponadto nie będziemy mogli się z Państwem skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia, czy dostawy. nbsp;

Czy istnieje cennik dla sprzedawców detalicznych? 
Nie! Nie jesteśmy sprzedawcą hurtowym. Możemy jednak zaoferować indywidualną ofertę przy dużych zamówieniach.  

Czy możemy wysłać wydrukowany katalog? 
Nie! Ze względu na duże koszty, rezygnujemy z drogich wydruków katalogowych i wolimy obniżyć ceny produktów.


Czy moje dane zostaną przekazane stronom trzecim (na przykład w celach reklamowych)?
Nie! Używamy danych tylko za zgodą klienta i tylko do przetwarzania zamówień. Nie sprzedajemy żadnych danych osobowych klientów. Przekazujemy te informacje stronom trzecim tylko wtedy, gdy są one firmami partnerskimi, które współpracują przy świadczeniu naszych usług. Na przykład tymi firmami mogą być podmioty zaangażowane w usługi logistyczne lub partnerzy, którzy produkują ramy. W każdym razie, tylko dane niezbędne do dostarczenia zamówionego towaru zostaną przekazane.

Sklep internetowy z ramami do obrazów, ramkami do zdjęć i passe-partout. Wysyłamy ramy na terenie całej Polski.