Nagrodzone ramy gotowe marki Roggenkamp wyróżniają się doskonałą jakością i spełniają najwyższe wymagania. Ponieważ antyramy marki Roggenkamp w najwyższej perfekcji produkowane są w Niemczech, możliwe jest, w przeciwieństwie do innych tanich antyram z Dalekiego Wschodu, wykonanie antyram także na miarę z dokładnością co do milimetra, z oczyszczonymi i oszlifowanymi krawędziami szkieł.
Już od ponad 40 lat firma Roggenkamp ze Wschodniej Westfalii zajmuje się produkcją wysokiej jakości ram do obrazów oraz antyram klasy premium, które charakteryzują się ponadczasowym designem, niezawodnością, stabilnością oraz trwałością. Ramy do obrazów marki Roggenkamp posiadają proste i klarowne, niezależne od mody formy. Neutralnie opracowane powierzchnie ram prezentują obramowany motyw bez zakłócania jego wizualnego efektu. Ramy marki Roggenkamp były wielokrotnie nagradzane. Ostatnim razem w 1999 roku, na tagach we Frankfurcie nagrodą „Design-Plus” wyróżniona została drewniana rama dla częstej wymiany motywów.
Standardowo Roggenkamp stosuje szkło typu float o grubości 3 mm z oszlifowanymi krawędziami. Dla zapewnienia wizualnie autentycznej prezentacji sztuki producent Roggenkamp oferuje szkło muzealne Mirogard, specjalne szkło z powłoką interferencji optycznej. Szkło akrylowe jest nietłukliwe, lekkie i chroni obraz przed szkodliwym działaniem promieniowania UV.
ogólnie | |
wieszak: | format pionowy i poziomy |
wkładka: | wkładka |
wymiary | |
inne funkcje | |
zamknięcie tylnej ściany: | sprężyna |
typ ramy: | antyrama |
Format:
Jako format ramy do obrazu prosimy podawać zawsze format swojego obrazu, a nie format zewnętrzny. Dotyczy to także zamówień ram na wymiar!
Szkło zwykłe:
Standardowe szkło z powierzchnią odbijającą światło. W zależności od producenta szkło to posiada grubość 1,7 – 2 mm i jest porównywalne z prostym szkłem okiennym.
Szkło antyrefleksyjne:
Szkło to charakteryzuje się mikrotrawioną kwasem powierzchnią, która rozprasza padające na nią światło i redukuje jego odbicia. Jego zaletą są więc znikome odbicia światła. Szkło antyrefleksyjne jest jednak z jednaj strony matowe, co wpływa na odbiór kolorystyki obrazu. Z tego powodu szkło antyrefleksyjne nie nadaje się do stosowania w ramach dystansowych i z wykorzystaniem passe-partout, ponieważ widok przez szkło byłby mętny.
Szkło akrylowe:
Niełamliwe szkło sztuczne / pleksi. Ponieważ szkło sztuczne jest odporne na łamanie oraz szczególnie lekkie, często z tym szkłem akrylowym oferowane są duże formaty. Jednak szkło sztuczne jest wrażliwe na zarysowania, jest elektrostatyczne i powinno być chronione przed nadmiernym promieniowaniem słonecznym. Szkło pleksi ma samo w sobie dobrą ochronę przed promieniowaniem UV.
Szkło muzealne MIROGARD®:
Zwykłe szkło odbija około 8% padającego światła. Efektem są niepożądane odbicia światła. Szkło MIROGARD® redukuje odbicia do poniżej 1%, co gwarantuje nieskazitelną percepcję dzieła. Jednocześnie szkło MIROGARD® jest w pełni neutralne kolorystycznie. Dzięki temu gwarantuje ono wierny odbiór chronionego szkłem dzieła bez żadnych wizualnych zakłóceń.
Kontakt
pon. – pt: 8:00-18:30,
sob.: 10:00-18:00
Informacje