Rama drewniana do obrazów „Top Pro” posiada profil o szerokości 25 mm i wysokości 15 mm. Powierzchnie jej listw są gładkie i dostępne w wielu kolorach. Podczas gdy czerń i biel są kolorami o wielostronnym zastosowaniu i pasują do wielu stylów aranżacji wnętrz, modele w modnych kolorach wysuwają obramowany motyw na pierwszy plan, będąc jednocześnie kolorową atrakcją pomieszczenia. Poza tym rama „Top Pro” w rozmiarach do 50 x 70 cm włącznie dostępna jest również z węższym profilem. Zapoznaj się z ramą drewniana Top Pro S.
Do wyboru oferujemy szkło normalne, antyrefleksyjne i sztuczne oraz szkło True Color Super Clear z powłoką antyrefleksyjną. Do produkcji szkła normalnego i antyrefleksyjnego wykorzystywane jest szkło typu float, które w przeciwieństwie do znacznie tańszego szkła ciągnionego mechanicznie nie wykazuje żadnych nierówności. Zwłaszcza przy obramowaniu większych formatów idealnie płaska powierzchnia ma szczególne znaczenie. Kluczowymi zaletami szkła sztucznego są lekka waga, wysoka ochrona przed promieniowaniem UV oraz niełamliwość. To dzięki temu często znajdują one zastosowanie w licznie odwiedzanych miejscach jak szkoły, przedszkola, szpitale czy instytucje publiczne. Formaty większe od 70 x 100 cm oferowane są wyłącznie z niełamliwym szkłem sztucznym.
ogólnie | |
wieszak: | pionowy i poziomy format |
masa | |
szerokość fugi: | 0,6 cm |
głębokość fugi: | 1,1 cm |
inne funkcje | |
typ ramy: | drewniana rama |
zamknięcie tylnej ściany: | sprężyna przesuwowa |
Szkło zwykłe:
Standardowe szkło z powierzchnią odbijającą światło. W zależności od producenta szkło to posiada grubość 1,7 – 2 mm i jest porównywalne z prostym szkłem okiennym.
Szkło antyrefleksyjne:
Szkło to charakteryzuje się mikrotrawioną kwasem powierzchnią, która rozprasza padające na nią światło i redukuje jego odbicia. Jego zaletą są więc znikome odbicia światła. Szkło antyrefleksyjne jest jednak z jednaj strony matowe, co wpływa na odbiór kolorystyki obrazu. Z tego powodu szkło antyrefleksyjne nie nadaje się do stosowania w ramach dystansowych i z wykorzystaniem passe-partout, ponieważ widok przez szkło byłby mętny.
Ramy puste:
Rama taka dostarczana jest bez szkła i bez ściany tylnej. Ramy puste chętnie stosuje się do oprawy naciągniętych na blejtram płócien, obrazów olejnych, obrazów kaszerowanych lub gobelin.
Kontakt
pon. – pt: 8:00-18:30,
sob.: 10:00-18:00
Informacje