Nagrodzone ramy gotowe marki Roggenkamp wyróżniają się doskonałą jakością i spełniają najwyższe wymagania. Lekko zaokrąglone krawędzie profilu R oraz jego eloksalowane na wysoki połysk powierzchnie sprawiają wrażenie lekkości i elegancji.
Już od ponad 40 lat firma Roggenkamp ze Wschodniej Westfalii zajmuje się produkcją wysokiej jakości drewnianym i aluminiowych ram do obrazów klasy premium, które charakteryzują się ponadczasowym designem, niezawodnością, stabilnością oraz trwałością. Ramy do obrazów marki Roggenkamp posiadają proste i klarowne, niezależne od mody formy. Neutralnie opracowane powierzchnie ram prezentują obramowany motyw bez zakłócania jego wizualnego efektu.
Aby w celu wymiany obrazu ramę otworzyć i ją zamknąć wystarczy lekko docisnąć i obrócić stalowe sprężyny. System sprężynowego zamknięcia służy jednocześnie dla wieszania ramy na ścianę i pozwala na użycie dodatkowych wkładek o grubości do 5 mm.
Standardowo Roggenkamp stosuje szkło typu float o grubości 3 mm z oszlifowanymi krawędziami. Dla zapewnienia wizualnie autentycznej prezentacji sztuki producent Roggenkamp oferuje szkło muzealne Mirogard, specjalne szkło z powłoką interferencji optycznej. Szkło akrylowe jest nietłukliwe, lekkie i chroni obraz przed szkodliwym działaniem promieniowania UV.
ogólnie | |
wieszak: | format pionowy i poziomy |
wkładka: | wkładka |
wymiary | |
szerokość falcu: | 0,4 cm |
głębokość falcu: | 2,1 cm |
inne funkcje | |
zamknięcie tylnej ściany: | sprężyna |
typ ramy: | aluminiowe ramy |
Format:
Jako format ramy do obrazu prosimy podawać zawsze format swojego obrazu, a nie format zewnętrzny. Dotyczy to także zamówień ram na wymiar!
Szkło zwykłe:
Standardowe szkło z powierzchnią odbijającą światło. W zależności od producenta szkło to posiada grubość 1,7 – 2 mm i jest porównywalne z prostym szkłem okiennym.
Szkło antyrefleksyjne:
Szkło to charakteryzuje się mikrotrawioną kwasem powierzchnią, która rozprasza padające na nią światło i redukuje jego odbicia. Jego zaletą są więc znikome odbicia światła. Szkło antyrefleksyjne jest jednak z jednaj strony matowe, co wpływa na odbiór kolorystyki obrazu. Z tego powodu szkło antyrefleksyjne nie nadaje się do stosowania w ramach dystansowych i z wykorzystaniem passe-partout, ponieważ widok przez szkło byłby mętny.
Szkło akrylowe:
Niełamliwe szkło sztuczne / pleksi. Ponieważ szkło sztuczne jest odporne na łamanie oraz szczególnie lekkie, często z tym szkłem akrylowym oferowane są duże formaty. Jednak szkło sztuczne jest wrażliwe na zarysowania, jest elektrostatyczne i powinno być chronione przed nadmiernym promieniowaniem słonecznym. Szkło pleksi ma samo w sobie dobrą ochronę przed promieniowaniem UV.
Szkło muzealne MIROGARD®:
Zwykłe szkło odbija około 8% padającego światła. Efektem są niepożądane odbicia światła. Szkło MIROGARD® redukuje odbicia do poniżej 1%, co gwarantuje nieskazitelną percepcję dzieła. Jednocześnie szkło MIROGARD® jest w pełni neutralne kolorystycznie. Dzięki temu gwarantuje ono wierny odbiór chronionego szkłem dzieła bez żadnych wizualnych zakłóceń.
Kontakt
pon. – pt: 8:00-18:30,
sob.: 10:00-18:00
Informacje