Rama drewniana „Moulins” posiada profil w kształcie kostki o szerokości 1,6 cm z lekko zaokrąglonymi krawędziami. Zewnętrzna oraz wewnętrzna krawędź profilu ozdobiona jest wąskim srebrnym paskiem, co nadaje ramie subtelny i nowoczesny wygląd. Szczególnie szlachetnie ten srebrny element wygląda przy czarnym lub białym kolorze ramy. Wszystkie profile tej ramy posiadają srebrny pasek na wewnętrznych i zewnętrznych krawędziach.
Do wyboru masz szkło normalne, antyrefleksyjne i sztuczne oraz szkło True Color Super Clear z powłoką antyrefleksyjną. Do produkcji szkła normalnego i antyrefleksyjnego wykorzystywane jest szkło typu float, które w przeciwieństwie do znacznie tańszego szkła ciągnionego mechanicznie nie wykazuje żadnych nierówności. Zwłaszcza przy obramowaniu większych formatów idealnie płaska powierzchnia ma szczególne znaczenie. Kluczowymi zaletami szkła sztucznego są lekka waga, wysoka ochrona przed promieniowaniem UV oraz niełamliwość. To dzięki temu często znajdują one zastosowanie w licznie odwiedzanych miejscach jak szkoły, przedszkola, szpitale czy instytucje publiczne.
ogólnie | |
wieszak: | pionowy i poziomy format |
stojak: | pionowy i poziomy format |
depozytor: | depozytor |
masa | |
szerokość fugi: | 0,6 cm |
głębokość fugi: | 1 cm |
inne funkcje | |
typ ramy: | drewniana rama |
zamknięcie tylnej ściany: | sprężyna przesuwowa |
Format:
Jako format ramy do obrazu prosimy podawać zawsze format swojego obrazu, a nie format zewnętrzny. Dotyczy to także zamówień ram na wymiar!
Szkło zwykłe:
Standardowe szkło z powierzchnią odbijającą światło. W zależności od producenta szkło to posiada grubość 1,7 – 2 mm i jest porównywalne z prostym szkłem okiennym.
Szkło antyrefleksyjne:
Szkło to charakteryzuje się mikrotrawioną kwasem powierzchnią, która rozprasza padające na nią światło i redukuje jego odbicia. Jego zaletą są więc znikome odbicia światła. Szkło antyrefleksyjne jest jednak z jednaj strony matowe, co wpływa na odbiór kolorystyki obrazu. Z tego powodu szkło antyrefleksyjne nie nadaje się do stosowania w ramach dystansowych i z wykorzystaniem passe-partout, ponieważ widok przez szkło byłby mętny.
Ramy puste:
Rama taka dostarczana jest bez szkła i bez ściany tylnej. Ramy puste chętnie stosuje się do oprawy naciągniętych na blejtram płócien, obrazów olejnych, obrazów kaszerowanych lub gobelin.