Nagrodzone ramy gotowe marki Roggenkamp wyróżniają się doskonałą jakością i spełniają najwyższe wymagania. Wykonane z drewna ramy gotowe dla wielokrotnej wymiany motywów łączą w sobie ponadczasowy design z zaawansowaną technologią.
Już od ponad 40 lat firma Roggenkamp produkuje wysokiej jakości ramy gotowe klasy premium do wielokrotnej wymiany motywów, które charakteryzują się ponadczasowym designem, niezawodnością, stabilnością oraz trwałością. Ramy do obrazów marki Roggenkamp posiadają proste i klarowne, niezależne od mody formy. Neutralnie opracowane powierzchnie ram z drewna prezentują obramowany motyw bez zakłócania jego wizualnego efektu.
Ramy marki Roggenkamp były wielokrotnie nagradzane. Ostatnim razem w 1999 roku, na tagach we Frankfurcie nagrodą „Design-Plus” wyróżniona została drewniana rama dla częstej wymiany motywów.
Wbudowana w drewniany profil aluminiowa listwa służy do zamykania ramy sprawdzonymi sprężynami marki ROGGENKAMP umożliwiając w ten sposób wygodną wymianę obrazów. Połączenia narożne ram wzmacniane są złączami płetwowymi oraz klejem. Dla obrazów o powierzchni powyżej 1 metra kwadratowego połączenia narożne ram dodatkowo zabezpieczane są metalowymi narożnikami.
Standardowo Roggenkamp stosuje szkło typu float o grubości 3 mm z oszlifowanymi krawędziami. Dla zapewnienia wizualnie autentycznej prezentacji sztuki producent Roggenkamp oferuje szkło muzealne Mirogard, specjalne szkło z powłoką interferencji optycznej. Szkło akrylowe jest nietłukliwe, lekkie i chroni obraz przed szkodliwym działaniem promieniowania UV.
Producent na zamówienie wykonuje również znacznie większe formaty do 120 x 180 cm (format obrazu), które wyposaża w niełamliwe i lekkie szkło akrylowe. Poza tym dostępne są specjalne szkła białe, odporne na zadrapania szkło akrylowe oraz szkło muzealne Mirogard plus i protect. Skontaktuj się z nami aby otrzymać indywidualną ofertę!
ogólnie | |
wieszak: | format pionowy i poziomy |
wkładka: | wkładka |
wymiary | |
szerokość falcu: | 0,6 cm |
głębokość falcu: | 3,5 cm |
inne funkcje | |
typ ramy: | drewniana rama |
zamknięcie tylnej ściany: | sprężyna |
Szkło zwykłe:
Standardowe szkło z powierzchnią odbijającą światło. W zależności od producenta szkło to posiada grubość 1,7 – 2 mm i jest porównywalne z prostym szkłem okiennym.
Szkło antyrefleksyjne:
Szkło to charakteryzuje się mikrotrawioną kwasem powierzchnią, która rozprasza padające na nią światło i redukuje jego odbicia. Jego zaletą są więc znikome odbicia światła. Szkło antyrefleksyjne jest jednak z jednaj strony matowe, co wpływa na odbiór kolorystyki obrazu. Z tego powodu szkło antyrefleksyjne nie nadaje się do stosowania w ramach dystansowych i z wykorzystaniem passe-partout, ponieważ widok przez szkło byłby mętny.
Szkło akrylowe:
Niełamliwe szkło sztuczne / pleksi. Ponieważ szkło sztuczne jest odporne na łamanie oraz szczególnie lekkie, często z tym szkłem akrylowym oferowane są duże formaty. Jednak szkło sztuczne jest wrażliwe na zarysowania, jest elektrostatyczne i powinno być chronione przed nadmiernym promieniowaniem słonecznym. Szkło pleksi ma samo w sobie dobrą ochronę przed promieniowaniem UV.
Szkło muzealne MIROGARD®:
Zwykłe szkło odbija około 8% padającego światła. Efektem są niepożądane odbicia światła. Szkło MIROGARD® redukuje odbicia do poniżej 1%, co gwarantuje nieskazitelną percepcję dzieła. Jednocześnie szkło MIROGARD® jest w pełni neutralne kolorystycznie. Dzięki temu gwarantuje ono wierny odbiór chronionego szkłem dzieła bez żadnych wizualnych zakłóceń.
Kontakt
pon. – pt: 8:00-18:30,
sob.: 10:00-18:00
Informacje